Skip to content Skip to footer
לא נמצאו תוצאות.

E30 Ultra

מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
 
האם זה היה מועיל?
16
באיזה נוזל שטיפה אפשר להשתמש בשואבים הרובוטים?

לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.

יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.

 בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
14
למה אין ריח של נוזל השטיפה?

💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.

⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.

🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.

 

האם זה היה מועיל?
20
למה שאיבה ושטיפה בנפרד לוקח הרבה זמן?
שאיבה ושטיפה בנפרד בדרך כלל עושים בניקוי הראשוני עם השואב בבית או שהבית במצב ניקיון קשה, וכן פעולות אלו לוקחות הרבה זמן.
לא הייתי משתמש על בסיסי קבוע בשאיבה ואז בשטיפה נפרד כי אין ממש צורך. זו פעולה כפולה שזה אומר קודם שאיבה לכל הבית ואז שטיפה לכל הבית.
 לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.
האם זה היה מועיל?
14
שימוש לא סביר בשואב

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!

בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.

הדגשים:

  • השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
  • בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
  • אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
  • להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.

בשימוש קיצוני:

✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.

האם זה היה מועיל?
10
מתי לבצע תחזוקה בבית עם שטיחים?

אין לדעת במדויק מתי הזמן לבצע תחזוקה כי זה תלוי בשימוש ובסוג השטיח. יש שטיחים שנושרים ויש כאלה שלא, וכן בהפעלה ראשונית יש לשים לב למיכל האבק בשואב עצמו, אם הוא לא מתמלא דרמטית אז אפשר לפנות אותו פעם בחודש.

 
האם זה היה מועיל?
9
באילו שפות תומך השואב הרובוטי והאפליקציה?

מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

 למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
9
מה עוצמת הרעש בדגם E30?

רק שאיבה:

  • 64 דציבלים (מצב שקט)
  • 69 דציבלים (רגיל)
  • 66 דציבלים (טורבו)
  • 72 דציבלים (מקסימום)

שאיבה ושטיפה יחד:

  • 63 דציבלים (מצב שקט)
  • 65 דציבלים (רגיל)
  • 68 דציבלים (טורבו)
  • 70 דציבלים (מקסימום)

רק שטיפה:

  • 60 דציבלים (רגיל)
  • 74 דציבלים (מקסימום)
האם זה היה מועיל?
7
כמה זמן הטעינה בדגם E30?

3.5 שעות (0% – 100%)

 

האם זה היה מועיל?
7
זמן פעולה ממוצע בדגם E30?

רק שאיבה:

  • 260 דקות (מצב שקט)
  • 200 דקות (רגיל)
  • 100 דקות (טורבו)

שאיבה ושטיפה:

  • 180 דקות (מצב שקט)
  • 170 דקות (רגיל)
  • 110 דקות (טורבו)
האם זה היה מועיל?
4
כמה שטח מכסה הרובוט E30 בממוצע?

שאיבה ושטיפה: 150 מ"ר (זהו הערך המקסימלי התיאורטי בתנאים אידיאליים).

 

האם זה היה מועיל?
5
האם הרובוט E30 יודע לזהות צרכים של כלב/חתול?

לא

האם זה היה מועיל?
5
איך עושים מיפוי נכון לבית?

מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:

✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.

✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.

✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').

✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.

✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.

✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.

 

האם זה היה מועיל?
5
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
אין אפשרות לרוקן את מיכל האבק מהשואב לתוך השקית בעמדה

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

האם זה היה מועיל?
6
השואב הרובוטי לא שואב ומדלג על לכלולכים

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

 

האם זה היה מועיל?
7
איך לראות את מסלול הניקיון של השואב הרובוטי?

בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.

וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
השואב הרובוטי רק שואב ולא שוטף, מה הבעיה?

יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.

⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
1
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1

M50 Ultra

הפעלת האחריות

האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.

האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.

📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.

יצירת קשר עם היבואן:

📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il

זמני פעילות שירות לקוחות:

🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00

האם זה היה מועיל?
16
מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?

את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.

 

האם זה היה מועיל?
16
כל כמה זמן צריך להחליף מים במיכל בשואב אבק שוטף עומד?
לא חובה לרוקן את מיכל המים הנקיים לאחר כל שימוש, וניתן להשאיר את המים גם לפעם הבאה.
יחד עם זאת, חשוב להקפיד שלא להשאיר מים עומדים לאורך זמן, משום שכמו בכל מיכל מים, מים שנשארים זמן רב עלולים לפגוע באיכות הניקוי.
האם זה היה מועיל?
12
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1

P50 Pro Ultra

הפעלת האחריות

האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.

האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.

📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.

יצירת קשר עם היבואן:

📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il

זמני פעילות שירות לקוחות:

🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00

האם זה היה מועיל?
16
מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?

את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.

 

האם זה היה מועיל?
16
באיזה נוזל שטיפה אפשר להשתמש בשואבים הרובוטים?

לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.

יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.

 בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
14
למה אין ריח של נוזל השטיפה?

💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.

⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.

🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.

 

האם זה היה מועיל?
20
למה לוקח זמן לייבש את הרולר ורפידות מגב?

הרולר וכך גם לרפידות מגב לוקח זמן לייבש כי הם אחרי שטיפה של מים וסבון בתוך עמדה חשוכה ללא שמש, אז ברור שיקח להם זמן.

 ניתן להגדיר את תוכל להגיד את זה דרך האפליקציה: תחת הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרת ייבוש רולר/מגב.

האם זה היה מועיל?
16
למה שאיבה ושטיפה בנפרד לוקח הרבה זמן?
שאיבה ושטיפה בנפרד בדרך כלל עושים בניקוי הראשוני עם השואב בבית או שהבית במצב ניקיון קשה, וכן פעולות אלו לוקחות הרבה זמן.
לא הייתי משתמש על בסיסי קבוע בשאיבה ואז בשטיפה נפרד כי אין ממש צורך. זו פעולה כפולה שזה אומר קודם שאיבה לכל הבית ואז שטיפה לכל הבית.
 לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.
האם זה היה מועיל?
14
שימוש לא סביר בשואב

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!

בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.

הדגשים:

  • השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
  • בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
  • אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
  • להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.

בשימוש קיצוני:

✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.

האם זה היה מועיל?
10
מתי לבצע תחזוקה בבית עם שטיחים?

אין לדעת במדויק מתי הזמן לבצע תחזוקה כי זה תלוי בשימוש ובסוג השטיח. יש שטיחים שנושרים ויש כאלה שלא, וכן בהפעלה ראשונית יש לשים לב למיכל האבק בשואב עצמו, אם הוא לא מתמלא דרמטית אז אפשר לפנות אותו פעם בחודש.

 
האם זה היה מועיל?
9
באילו שפות תומך השואב הרובוטי והאפליקציה?

מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

 למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
9
אפשרויות ניקיון בתחנת העגינה

פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:

כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".

אפשרויות:

  • לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
  • שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
  • ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
האם זה היה מועיל?
5
מה עוצמת הרעש בדגם P50?

רק שאיבה:

  • 59 דציבלים (מצב שקט)
  • 60 דציבלים (רגיל)
  • 63 דציבלים (טורבו)
  • 69 דציבלים (מקסימום)

שאיבה ושטיפה יחד:

  • 60 דציבלים (מצב שקט)
  • 61 דציבלים (רגיל)
  • 64 דציבלים (טורבו)
  • 69 דציבלים (מקסימום)

רק שטיפה:

  • 56 דציבלים
האם זה היה מועיל?
9
כמה זמן הטעינה בדגם P50?

3.5 שעות (0% – 100%)

 

האם זה היה מועיל?
6
זמן פעולה ממוצע בדגם P50?

רק שאיבה:

  • 260 דקות (מצב שקט)
  • 200 דקות (רגיל)
  • 100 דקות (טורבו)

שאיבה ושטיפה:

  • 180 דקות (מצב שקט)
  • 170 דקות (רגיל)
  • 110 דקות (טורבו)
האם זה היה מועיל?
6
מה עוצמת הרעש בדגם X4 Pro?
  • פעולה: ≤73 דציבלים
  • ייבוש באוויר חם: 55-63 דציבלים
האם זה היה מועיל?
7
איך עושים מיפוי נכון לבית?

מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:

✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.

✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.

✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').

✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.

✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.

✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.

 

האם זה היה מועיל?
5
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
איזה שואב יכול לעבור את מדרגת הממ"ד?

הדגם P50 עובר סף עד 22 מ"מ, גבולי לממ"ד. אם זה חשוב לכם אז הדגמים Z60 ו-V50 יעברו את מדרגת הממ"ד ללא בעיה כי הם עוברים סף עד 6 ס"מ.

האם זה היה מועיל?
6
אין אפשרות לרוקן את מיכל האבק מהשואב לתוך השקית בעמדה

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

האם זה היה מועיל?
6
השואב הרובוטי לא שואב ומדלג על לכלולכים

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

 

האם זה היה מועיל?
7
איך לראות את מסלול הניקיון של השואב הרובוטי?

בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.

וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
השואב הרובוטי רק שואב ולא שוטף, מה הבעיה?

יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.

⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
1
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1

V50 Ultra Complete

איך לנקות מתחת לרהיטים בגובה נמוך?

בדגמים שהראש עולה ויורד (לדוגמה בדגמים: V50, Z60) זה אוטומטי.
בדגם V50 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 89.5 מ"מ, והדגם Z60 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 96 מ"מ.

לפעמים השואב לא ישר נכנס מתחת לרהיט הנמוך אלא קודם מטפל בניקיון מסביב לרהיט ורק בסוף הוא נכנס מתחת. מה שאומר שצריך להמתין עד לסוף הניקיון כדי לבחון את הצלחת הניקיון.

אבל מה עושים אם רוצים לכוון ולקבל תוצאת כיסוי טובה יותר?

📚 למדריך מלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
15
הפעלת האחריות

האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.

האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.

📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.

יצירת קשר עם היבואן:

📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il

זמני פעילות שירות לקוחות:

🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00

האם זה היה מועיל?
16
מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?

את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.

 

האם זה היה מועיל?
16
באיזה נוזל שטיפה אפשר להשתמש בשואבים הרובוטים?

לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.

יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.

 בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
14
למה אין ריח של נוזל השטיפה?

💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.

⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.

🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.

 

האם זה היה מועיל?
20
למה לוקח זמן לייבש את הרולר ורפידות מגב?

הרולר וכך גם לרפידות מגב לוקח זמן לייבש כי הם אחרי שטיפה של מים וסבון בתוך עמדה חשוכה ללא שמש, אז ברור שיקח להם זמן.

 ניתן להגדיר את תוכל להגיד את זה דרך האפליקציה: תחת הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרת ייבוש רולר/מגב.

האם זה היה מועיל?
16
למה שאיבה ושטיפה בנפרד לוקח הרבה זמן?
שאיבה ושטיפה בנפרד בדרך כלל עושים בניקוי הראשוני עם השואב בבית או שהבית במצב ניקיון קשה, וכן פעולות אלו לוקחות הרבה זמן.
לא הייתי משתמש על בסיסי קבוע בשאיבה ואז בשטיפה נפרד כי אין ממש צורך. זו פעולה כפולה שזה אומר קודם שאיבה לכל הבית ואז שטיפה לכל הבית.
 לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.
האם זה היה מועיל?
14
שימוש לא סביר בשואב

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!

בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.

הדגשים:

  • השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
  • בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
  • אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
  • להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.

בשימוש קיצוני:

✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.

האם זה היה מועיל?
10
מתי לבצע תחזוקה בבית עם שטיחים?

אין לדעת במדויק מתי הזמן לבצע תחזוקה כי זה תלוי בשימוש ובסוג השטיח. יש שטיחים שנושרים ויש כאלה שלא, וכן בהפעלה ראשונית יש לשים לב למיכל האבק בשואב עצמו, אם הוא לא מתמלא דרמטית אז אפשר לפנות אותו פעם בחודש.

 
האם זה היה מועיל?
9
באילו שפות תומך השואב הרובוטי והאפליקציה?

מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

 למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
9
אפשרויות ניקיון בתחנת העגינה

פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:

כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".

אפשרויות:

  • לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
  • שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
  • ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
האם זה היה מועיל?
5
מה עוצמת הרעש בדגם V50?

רק שאיבה:

  • 59 דציבלים (מצב שקט)
  • 61 דציבלים (רגיל)
  • 63 דציבלים (טורבו)
  • 68 דציבלים (מקסימום)
  • 69 דציבלים (מקסימום+)

שאיבה ושטיפה יחד:

  • 59 דציבלים (מצב שקט)
  • 60 דציבלים(רגיל)
  • 61 דציבלים (טורבו)
  • 63 דציבלים (מקסימום)

רק שטיפה:

  • 52 דציבל
האם זה היה מועיל?
6
כמה זמן הטעינה בדגם V50?

4.5 שעות (0% – 100%)

 

האם זה היה מועיל?
7
זמן פעולה ממוצע בדגם V50?

רק שאיבה:

  • 220 דקות (מצב שקט)
  • 190 דקות (רגיל)
  • 160 דקות (טורבו)
  • 120 דקות (מקס)

שאיבה ושטיפה:

  • 140 דקות (מצב שקט)
  • 130 דקות (רגיל)
  • 130 דקות (טורבו)
  • 110 דקות (מקס)
האם זה היה מועיל?
5
כמה שטח מכסה הרובוט V50 בממוצע?

רק שאיבה: 150 מ"ר (זהו ערך תיאורטי מרבי בתנאים אידיאליים).

 

האם זה היה מועיל?
6
האם הרובוט יודע לזהות צרכים של כלב/חתול?

כן, הרובוט יודע לזהות צרכים של כלב/חתול ולהימנע מלנקות את זה או להיתקל בזה (כדי להימנע ממריחה בכל הבית).

האם זה היה מועיל?
5
איך עושים מיפוי נכון לבית?

מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:

✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.

✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.

✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').

✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.

✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.

✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.

 

האם זה היה מועיל?
5
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
איזה שואב יכול לעבור את מדרגת הממ"ד?

הדגם P50 עובר סף עד 22 מ"מ, גבולי לממ"ד. אם זה חשוב לכם אז הדגמים Z60 ו-V50 יעברו את מדרגת הממ"ד ללא בעיה כי הם עוברים סף עד 6 ס"מ.

האם זה היה מועיל?
6
אין אפשרות לרוקן את מיכל האבק מהשואב לתוך השקית בעמדה

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

האם זה היה מועיל?
6
השואב הרובוטי לא שואב ומדלג על לכלולכים

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

 

האם זה היה מועיל?
7
איך לראות את מסלול הניקיון של השואב הרובוטי?

בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.

וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
השואב הרובוטי רק שואב ולא שוטף, מה הבעיה?

יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.

⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
1
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1

X4 Pro

הפעלת האחריות

האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.

האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.

📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.

יצירת קשר עם היבואן:

📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il

זמני פעילות שירות לקוחות:

🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00

האם זה היה מועיל?
16
מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?

את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.

 

האם זה היה מועיל?
16
כל כמה זמן צריך להחליף מים במיכל בשואב אבק שוטף עומד?
לא חובה לרוקן את מיכל המים הנקיים לאחר כל שימוש, וניתן להשאיר את המים גם לפעם הבאה.
יחד עם זאת, חשוב להקפיד שלא להשאיר מים עומדים לאורך זמן, משום שכמו בכל מיכל מים, מים שנשארים זמן רב עלולים לפגוע באיכות הניקוי.
האם זה היה מועיל?
12
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1

Z60 Ultra Roller

איך לנקות מתחת לרהיטים בגובה נמוך?

בדגמים שהראש עולה ויורד (לדוגמה בדגמים: V50, Z60) זה אוטומטי.
בדגם V50 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 89.5 מ"מ, והדגם Z60 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 96 מ"מ.

לפעמים השואב לא ישר נכנס מתחת לרהיט הנמוך אלא קודם מטפל בניקיון מסביב לרהיט ורק בסוף הוא נכנס מתחת. מה שאומר שצריך להמתין עד לסוף הניקיון כדי לבחון את הצלחת הניקיון.

אבל מה עושים אם רוצים לכוון ולקבל תוצאת כיסוי טובה יותר?

📚 למדריך מלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
15
הפעלת האחריות

האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.

האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.

📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.

יצירת קשר עם היבואן:

📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il

זמני פעילות שירות לקוחות:

🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00

האם זה היה מועיל?
16
מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?

את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.

 

האם זה היה מועיל?
16
באיזה נוזל שטיפה אפשר להשתמש בשואבים הרובוטים?

לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.

יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.

 בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
14
למה אין ריח של נוזל השטיפה?

💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.

⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.

🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.

 

האם זה היה מועיל?
20
למה לוקח זמן לייבש את הרולר ורפידות מגב?

הרולר וכך גם לרפידות מגב לוקח זמן לייבש כי הם אחרי שטיפה של מים וסבון בתוך עמדה חשוכה ללא שמש, אז ברור שיקח להם זמן.

 ניתן להגדיר את תוכל להגיד את זה דרך האפליקציה: תחת הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרת ייבוש רולר/מגב.

האם זה היה מועיל?
16
למה שאיבה ושטיפה בנפרד לוקח הרבה זמן?
שאיבה ושטיפה בנפרד בדרך כלל עושים בניקוי הראשוני עם השואב בבית או שהבית במצב ניקיון קשה, וכן פעולות אלו לוקחות הרבה זמן.
לא הייתי משתמש על בסיסי קבוע בשאיבה ואז בשטיפה נפרד כי אין ממש צורך. זו פעולה כפולה שזה אומר קודם שאיבה לכל הבית ואז שטיפה לכל הבית.
 לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.
האם זה היה מועיל?
14
שימוש לא סביר בשואב

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!

בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.

הדגשים:

  • השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
  • בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
  • אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
  • להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.

בשימוש קיצוני:

✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.

האם זה היה מועיל?
10
מתי לבצע תחזוקה בבית עם שטיחים?

אין לדעת במדויק מתי הזמן לבצע תחזוקה כי זה תלוי בשימוש ובסוג השטיח. יש שטיחים שנושרים ויש כאלה שלא, וכן בהפעלה ראשונית יש לשים לב למיכל האבק בשואב עצמו, אם הוא לא מתמלא דרמטית אז אפשר לפנות אותו פעם בחודש.

 
האם זה היה מועיל?
9
באילו שפות תומך השואב הרובוטי והאפליקציה?

מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

 למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
9
מהו זמן הריצה הממוצע של הרובוט Z60 לאחר טעינה מלאה?

שואב אבק:

  • 230 דקות (שקט)
  • 220 דקות (סטנדרטי)
  • 170 דקות (טורבו)
  • 130 דקות (מקסימום)

שואב אבק וסחבה:

  • 170 דקות (שקט)
  • 150 דקות (סטנדרטי)
  • 140 דקות (טורבו)
  • 120 דקות (מקסימום)
האם זה היה מועיל?
5
כמה שטח הרובוט Z60 בממוצע יכול לנקות או לכסות במהלך פעולה אחת?
  • שואב אבק: 131-196 מ"ר (מקסימום)
  • שואב אבק וסחבה: 101-114 מ"ר (מקסימום)
האם זה היה מועיל?
6
אפשרויות ניקיון בתחנת העגינה

פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:

כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".

אפשרויות:

  • לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
  • שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
  • ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
האם זה היה מועיל?
5
האם הרובוט יודע לזהות צרכים של כלב/חתול?

כן, הרובוט יודע לזהות צרכים של כלב/חתול ולהימנע מלנקות את זה או להיתקל בזה (כדי להימנע ממריחה בכל הבית).

האם זה היה מועיל?
5
איך עושים מיפוי נכון לבית?

מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:

✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.

✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.

✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').

✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.

✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.

✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.

 

האם זה היה מועיל?
5
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
איזה שואב יכול לעבור את מדרגת הממ"ד?

הדגם P50 עובר סף עד 22 מ"מ, גבולי לממ"ד. אם זה חשוב לכם אז הדגמים Z60 ו-V50 יעברו את מדרגת הממ"ד ללא בעיה כי הם עוברים סף עד 6 ס"מ.

האם זה היה מועיל?
6
אין אפשרות לרוקן את מיכל האבק מהשואב לתוך השקית בעמדה

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

האם זה היה מועיל?
6
השואב הרובוטי לא שואב ומדלג על לכלולכים

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

 

האם זה היה מועיל?
7
איך לראות את מסלול הניקיון של השואב הרובוטי?

בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.

וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
השואב הרובוטי רק שואב ולא שוטף, מה הבעיה?

יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.

⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
1
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1
ריח לא נעים מהרולר

ריח לא נעים מהרולר או סימנים על הריצפה לאחר שטיפה, יכולים להיגרם מחוסר בתחזוקה 🛠️

למרות שפעולת הניקוי של הרולר מתבצעת אוטומטית בעמדה עם מים חמים וחיטוי UV, יש במקרים חריגים שהלכלוך נדבק לרולר וגורם לריח ולאיכות ניקיון ירודה ובמקרים כאלה יש לבצע ניקיון ידני לרולר. בנוסף, יש לוודא גם שפתח המים בשואב לרולר לא חסום.

📚 רוצים ללמוד איך מקנים את הרולר? תעברו למדריך לתחזוקת הרולר.

 

האם זה היה מועיל?
1
סימנים בריצפה מהרולר

על מנת להבטיח ניקיון איכותי עם הרולר ושימוש נכון בשואב תזכרו שאין לשטוף את הריצפה באופן ידני עם סבון! יש לתת לשואב הרובוטי לעשות את העבודה באופן אוטומטי.

הסימנים על הריצפה של הרולר לאחר השטיפה נגרמים בגלל נוזל השטיפה הקודם שהשתמשתם בו (לפני השואב) והוא זה שמשאיר שומניות על הריצפה מה שגורם לרולר (עם מים) להשאיר סימנים.

מה עושים במצב הזה?

✅ אפשרות ראשונה היא לבצע מספר מחזורים של ניקיון (שטיפה עם מים) בעזרת השואב הרובוטי וזה יעלם עם הזמן.

✅ אפשרות שניה היא לשטוף את הבית טוב עם מים באופן ידני ולהוציא את כל הסבון הקודם שנשאר בריצפה.

💡 וזכרו: אין לשטוף את הריצפה עם סבון באופן ידני כי זה מה שגורם לריצפה להיות שומנית ולהשאיר סימנים. ואם אתם חייבים מסיבה כלשהי לשטוף באופן ידני את הריצפה עם סבון אז תעשו את זה עם ממש קצת סבון והמון מים. אבל גם אז אל תתפלאו שהשואב ישאיר סימנים כי כל סבון גורם לשומניות יתר.

💦 עדיין לא עזר? יש לבצע ניקיון מלא לרולר בעזרת המדריך הזה.

האם זה היה מועיל?
1

אפליקציה

איך לנקות מתחת לרהיטים בגובה נמוך?

בדגמים שהראש עולה ויורד (לדוגמה בדגמים: V50, Z60) זה אוטומטי.
בדגם V50 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 89.5 מ"מ, והדגם Z60 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 96 מ"מ.

לפעמים השואב לא ישר נכנס מתחת לרהיט הנמוך אלא קודם מטפל בניקיון מסביב לרהיט ורק בסוף הוא נכנס מתחת. מה שאומר שצריך להמתין עד לסוף הניקיון כדי לבחון את הצלחת הניקיון.

אבל מה עושים אם רוצים לכוון ולקבל תוצאת כיסוי טובה יותר?

📚 למדריך מלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
15
באילו שפות תומך השואב הרובוטי והאפליקציה?

מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

 למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
9
אפשרויות ניקיון בתחנת העגינה

פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:

כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".

אפשרויות:

  • לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
  • שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
  • ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
האם זה היה מועיל?
5
איך לראות את מסלול הניקיון של השואב הרובוטי?

בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.

וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.

 

האם זה היה מועיל?
4
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
השואב הרובוטי רק שואב ולא שוטף, מה הבעיה?

יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.

⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
1

שאלות כלליות

הפעלת האחריות

האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.

האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.

📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.

יצירת קשר עם היבואן:

📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il

זמני פעילות שירות לקוחות:

🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00

האם זה היה מועיל?
16
מאיפה אפשר לרכוש אביזרים לשואבי אבק?

את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.

 

האם זה היה מועיל?
16
באיזה נוזל שטיפה אפשר להשתמש בשואבים הרובוטים?

לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.

יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.

 בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.

💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
14
מתי לבצע תחזוקה בבית עם שטיחים?

אין לדעת במדויק מתי הזמן לבצע תחזוקה כי זה תלוי בשימוש ובסוג השטיח. יש שטיחים שנושרים ויש כאלה שלא, וכן בהפעלה ראשונית יש לשים לב למיכל האבק בשואב עצמו, אם הוא לא מתמלא דרמטית אז אפשר לפנות אותו פעם בחודש.

 
האם זה היה מועיל?
9
באילו שפות תומך השואב הרובוטי והאפליקציה?

מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

 למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
9
איך עושים מיפוי נכון לבית?

מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:

✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.

✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.

✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').

✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.

✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.

✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.

 

האם זה היה מועיל?
5
איזה מים עדיף למלא בשואב?

✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.

💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.

❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.

 

האם זה היה מועיל?
3
כל כמה זמן צריך לרוקן את המים בשואב?

זה כמובן תלוי בשימוש ולא צריך לרוקן את מיכל המים הנקיים בכל פעם אחרי שימוש.

אפשר להשאיר לפעמים הבאות, יחד עם זאת יש לשים לב לא להשאיר את המים עומדים לאורך זמן ללא שימוש.

 

האם זה היה מועיל?
4
איזה שואב יכול לעבור את מדרגת הממ"ד?

הדגם P50 עובר סף עד 22 מ"מ, גבולי לממ"ד. אם זה חשוב לכם אז הדגמים Z60 ו-V50 יעברו את מדרגת הממ"ד ללא בעיה כי הם עוברים סף עד 6 ס"מ.

האם זה היה מועיל?
6
אין אפשרות לרוקן את מיכל האבק מהשואב לתוך השקית בעמדה

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

האם זה היה מועיל?
6
השואב הרובוטי לא שואב ומדלג על לכלולכים

יש לבדוק אם שקית האבק מלאה.
אם שקית האבק אינה מלאה, יש לבדוק אם יש חסימה כלשהי בפתחי האוורור שמונע את הריקון האוטומטי של הרובוט, ואם יש אז יש לנקות את החלק החסום בזמן.

 

האם זה היה מועיל?
7
איך לראות את מסלול הניקיון של השואב הרובוטי?

בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.

וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.

 

האם זה היה מועיל?
4
האם יש נוזל ניקוי מיוחד לפרקטים?

לא, אין משהו מיוחד, הנוזל ניקיון של Mova מתאים לכל סוגי המשטחים.

אבל, אם זה פרקט מיוחד אז רצוי להתייעץ עם מומחה פרקטים לפני השימוש.

האם זה היה מועיל?
4
האם יש צורך לרשום את המכשיר לאחריות?
אין שום צורך ברישום המכשיר.
על מנת לממש את האחריות מול היבואן צריך רק חשבונית רכישה.
האם זה היה מועיל?
3
איך להשתיק את הקול בשואב הרובוטי?

ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:

⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

האם זה היה מועיל?
3
השואב הרובוטי רק שואב ולא שוטף, מה הבעיה?

יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.

⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל

📖 למדריך המלא לחצו כאן.

 

האם זה היה מועיל?
1
מה עושים עם אבנית?

ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.

אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.

נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.

 

האם זה היה מועיל?
1