E30 Ultra

* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.
יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.
בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.
💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.
⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.
🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.
לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!
בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.
הדגשים:
- השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
- בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
- אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
- להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.
בשימוש קיצוני:
✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.
מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.
למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.
מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:
✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.
✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.
✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').
✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.
✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.
✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.
וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.
⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
M50 Ultra
האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.
האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.
📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.
יצירת קשר עם היבואן:
📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il
זמני פעילות שירות לקוחות:
🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
P50 Pro Ultra
האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.
האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.
📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.
יצירת קשר עם היבואן:
📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il
זמני פעילות שירות לקוחות:
🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.
יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.
בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.
💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.
⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.
🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.
לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!
בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.
הדגשים:
- השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
- בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
- אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
- להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.
בשימוש קיצוני:
✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.
מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.
למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.
פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:
כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".
אפשרויות:
- לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
- שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
- ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:
✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.
✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.
✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').
✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.
✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.
✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.
וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.
⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
V50 Ultra Complete
בדגמים שהראש עולה ויורד (לדוגמה בדגמים: V50, Z60) זה אוטומטי.
בדגם V50 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 89.5 מ"מ, והדגם Z60 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 96 מ"מ.
לפעמים השואב לא ישר נכנס מתחת לרהיט הנמוך אלא קודם מטפל בניקיון מסביב לרהיט ורק בסוף הוא נכנס מתחת. מה שאומר שצריך להמתין עד לסוף הניקיון כדי לבחון את הצלחת הניקיון.
אבל מה עושים אם רוצים לכוון ולקבל תוצאת כיסוי טובה יותר?
📚 למדריך מלא לחצו כאן.
האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.
האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.
📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.
יצירת קשר עם היבואן:
📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il
זמני פעילות שירות לקוחות:
🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.
יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.
בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.
💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.
⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.
🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.
לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!
בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.
הדגשים:
- השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
- בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
- אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
- להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.
בשימוש קיצוני:
✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.
מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.
למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.
פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:
כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".
אפשרויות:
- לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
- שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
- ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:
✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.
✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.
✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').
✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.
✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.
✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.
וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.
⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
X4 Pro
האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.
האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.
📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.
יצירת קשר עם היבואן:
📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il
זמני פעילות שירות לקוחות:
🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
Z60 Ultra Roller
בדגמים שהראש עולה ויורד (לדוגמה בדגמים: V50, Z60) זה אוטומטי.
בדגם V50 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 89.5 מ"מ, והדגם Z60 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 96 מ"מ.
לפעמים השואב לא ישר נכנס מתחת לרהיט הנמוך אלא קודם מטפל בניקיון מסביב לרהיט ורק בסוף הוא נכנס מתחת. מה שאומר שצריך להמתין עד לסוף הניקיון כדי לבחון את הצלחת הניקיון.
אבל מה עושים אם רוצים לכוון ולקבל תוצאת כיסוי טובה יותר?
📚 למדריך מלא לחצו כאן.
האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.
האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.
📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.
יצירת קשר עם היבואן:
📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il
זמני פעילות שירות לקוחות:
🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.
יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.
בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.
💦 השימוש בנוזל השטיפה הוא מזהרי אבל מספיק בשביל לעשות את העבודה.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה.
⏳ המיכלים הייעודיים לחומר השטיפה מיועדים להספיק לעשרות שימושים – בדרך כלל בין 30 ל־60 שטיפות.
🧪 המינום תכנון כך ע"י היצרן בשביל לשמור על תקינות השואב – גם אם בוחרים בהגדרה של מינון מקסימלי, ברוב המקרים לא תראו ירידה ממשית במפלס החומר. חשוב לדעת: השואב לא תקול, אלא מתוכנן כך על פי היצרן.
לניקיון יום יומי מומלץ להשתמש באפשרות: "שאיבה ושטיפה" (ביחד) שמקצר את התהליך ועושה עובדה מעולה.

אומנם שואבי האבק של MOVA הם שואבים חזקים אבל בשימוש לא סביר והזנחה האחריות על המכשיר עלולה להיפגע!
בתמונה אפשר לראות שואב רובוטי V50 שבועות בודדים של עבודה עם הזנחה קשה שעלולה למנוע מכם לקבל שירות ולהרוס את המכשיר.
הדגשים:
- השואב נועד לעבודות רק בתוך הבית.
- בשימוש במרפסת עם הרבה אבק (וכן גם במפרסת סגורה יש הרבה יותר אבק מהבית) יש לבצע אחזקה מלאה כל כמה ימים ולדאוג שהמסננים נקיים לאחר כל שימוש (שלא יהיו חסימות ונזק בלתי הפיך לציוד).
- אסור להשתמש בשואב מחוץ לבית או כשהבית בשיפוצים! וכמובן שאסור לשימוש עם חומרים שלא יורדים כמו צבע.
- להסבר המלא נא לקרוא את תעודת האחריות לגביי תחזוקה ושימוש לא סביר.
בשימוש קיצוני:
✅ במידה והיה שימוש בניקוי אינטנסיבי הייתי ממליץ לנקות מיד בסיום הניקוי והשטיפה את הרובוט והעמדה יסודית.
מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.
למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.
פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:
כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".
אפשרויות:
- לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
- שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
- ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:
✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.
✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.
✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').
✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.
✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.
✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.
וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.
⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
ריח לא נעים מהרולר או סימנים על הריצפה לאחר שטיפה, יכולים להיגרם מחוסר בתחזוקה 🛠️
למרות שפעולת הניקוי של הרולר מתבצעת אוטומטית בעמדה עם מים חמים וחיטוי UV, יש במקרים חריגים שהלכלוך נדבק לרולר וגורם לריח ולאיכות ניקיון ירודה ובמקרים כאלה יש לבצע ניקיון ידני לרולר. בנוסף, יש לוודא גם שפתח המים בשואב לרולר לא חסום.
📚 רוצים ללמוד איך מקנים את הרולר? תעברו למדריך לתחזוקת הרולר.
על מנת להבטיח ניקיון איכותי עם הרולר ושימוש נכון בשואב תזכרו שאין לשטוף את הריצפה באופן ידני עם סבון! יש לתת לשואב הרובוטי לעשות את העבודה באופן אוטומטי.
הסימנים על הריצפה של הרולר לאחר השטיפה נגרמים בגלל נוזל השטיפה הקודם שהשתמשתם בו (לפני השואב) והוא זה שמשאיר שומניות על הריצפה מה שגורם לרולר (עם מים) להשאיר סימנים.
מה עושים במצב הזה?
✅ אפשרות ראשונה היא לבצע מספר מחזורים של ניקיון (שטיפה עם מים) בעזרת השואב הרובוטי וזה יעלם עם הזמן.
✅ אפשרות שניה היא לשטוף את הבית טוב עם מים באופן ידני ולהוציא את כל הסבון הקודם שנשאר בריצפה.
💡 וזכרו: אין לשטוף את הריצפה עם סבון באופן ידני כי זה מה שגורם לריצפה להיות שומנית ולהשאיר סימנים. ואם אתם חייבים מסיבה כלשהי לשטוף באופן ידני את הריצפה עם סבון אז תעשו את זה עם ממש קצת סבון והמון מים. אבל גם אז אל תתפלאו שהשואב ישאיר סימנים כי כל סבון גורם לשומניות יתר.
💦 עדיין לא עזר? יש לבצע ניקיון מלא לרולר בעזרת המדריך הזה.
אפליקציה
בדגמים שהראש עולה ויורד (לדוגמה בדגמים: V50, Z60) זה אוטומטי.
בדגם V50 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 89.5 מ"מ, והדגם Z60 יכול להיכנס למקומות בגובה נמוך של 96 מ"מ.
לפעמים השואב לא ישר נכנס מתחת לרהיט הנמוך אלא קודם מטפל בניקיון מסביב לרהיט ורק בסוף הוא נכנס מתחת. מה שאומר שצריך להמתין עד לסוף הניקיון כדי לבחון את הצלחת הניקיון.
אבל מה עושים אם רוצים לכוון ולקבל תוצאת כיסוי טובה יותר?
📚 למדריך מלא לחצו כאן.
מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.
למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.
פעולות הריקון, השטיפה והייבוש נעשות אוטומטי לאחר הניקיון ושטיפה בתחילת הניקיון, אבל ניתן לעשות אותם גם ידני דרך פעולות העמדה:
כדי לפתוח את תפריט האפשרויות לתחנת העגינה יש לבחור באפשרות: "עגינה".
אפשרויות:
- לרוקן – פעולת ריקון קופסת הזבל והאבק מהשואב הרובוטי לשקית האשפה בעמדה.
- שטיפה – הפעלת שטיפת הרפידות (ב-V50) והרולר (ב-Z60).
- ייבוש רפידות המגב – הפעלת פעולת הייבוש והחיטוי למגב.
בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.
וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.
⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
שאלות כלליות
האחריות והשירות ניתנים ע"י היבואן קבוצת ח.י.
האחריות היא ל-3 שנים שזה אומר שנת אחריות מלאה הכוללת איסוף מבית הלקוח + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת שזה אומר איסוף והחזרה מבית הלקוח בתשלום (בשנה השנייה והשלישית) ועם חריגה ללא סוללה ואביזרים.
📜 תוכלו לקרוא את תעודת האחריות באתר היבואן.
יצירת קשר עם היבואן:
📱 מוקד טלפוני: 6683* | 1-700-701-115
וטסאפ: 055-9576628
📧 דוא"ל: service@hye.co.il
זמני פעילות שירות לקוחות:
🕗 א׳-ה׳ 08:00-16:00
🕗 ו׳ וערבי חג 08:00-12:00
את האביזרים הנילווים לשאובי האבק של Mova ניתן לרכוש ישירות מאתר היבואן. באתר תוכלו למצוא נוזל שטיפה, ערכת אביזרים, מברשות, שקיות זבל ועוד.
* המוצרים באתר יכולים להשתנות לפי היבואן.
לפי הוראות יצרן צריך להשתמש בנוזל שטיפה מקורי של Mova 💦 שניתן לרכישה באתר של היבואן.
יש לשים את הנוזל במיכל המתאים בעמדת השואב ואם זה שואב שוטף עומד אז יש לשים במיכל המים לפי הוראות היצרן.
בערכת האביזרים המגיע עם השואב תמצאו גם בקבוק של ליטר שמספיק בממוצע ל-4 חודשים. לשואב שוטף ידני הוא מגיע עם חצי ליטר בלבד.
💨 אין לחומר הניקוי ריח ומטרת נוזל השטיפה היא לנקות גם לכלוכים קשים בריצפה. למידע נוסף לחצו כאן.
מוצרי Mova תומכים במגוון של שפות כולל עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.
למידע נוסף והגדרות שפה לחצו כאן.
מיפוי הבית המיפוי הוא מאוד חשוב וצריך לעשות אותו כמו שצריך, לפני המיפוי יש לבצע את הפעולות הבאות:
✅ יש לוודא שהסוללה מעל 80% לפחות לפני השימוש.
✅ יש לפתוח את כל הדלתות בחדרים בבית ולוודא שאין משהו שיפריע לשואב הרובוטי להיכנס.
✅ יש לסייר בבית ולוודא שאין מכשולים (צעצועים, נעלים, בגדים, רהיטים שחוסמים וכדו').
✅ יש לוודא שאין כתמים בריצפה או צבע או אבק של שיפוצים.
✅ למיפוי מושלם עדיף שהבית יהיה ריק מאנשים וחיות (אפשר לשבת במקום אחד ולא לזוז), לא להסתבוב בבית או ליד השואב בזמן המיפוי.
✅ יש לקחת בחשבון שהמיפוי וניקוי עמוק ראשוני לוקחים זמן.
✅ יש למלא את מיכל המים הנקיים בשואב או בעמדת השואב עם מי ברז נקיים בטמפרטורת החדר.
💡 כמו בכל מוצר עם מים שיש בישראל שהם עם אבנית רצוי לסנן כמו בריטה ואחרים.
❎ אסור להשתמש במים חמים או רותחים, שעלולים לגרום נזק למכשיר.
❎ אסור לשים במים נוזל שמקציף או כל נוזל אחר שאינו מים ושיכול לגרום לנזק לשואב בפגיעה במשאבה ובאטמים.
בזמן שהשואב הרובוטי מנקה את הבית תקבלו בזמן אמת באפליקציה את המצב שלו שכולל את מסלול הניקיון והודעות על הפעולה הנוכחית. למידע נוסף כנסו למדריך בוט ההתראות.
וכשהשואב הרובוטי בעמדה שלו אתם תוכלו לקבל את המידע על הניקיון לפי זמנים דרך מסך היסטוריית ניקיון.
ניתן לכוון את עוצמת הקול ולהשתיק לגמרי בשואב הרובוטי דרך אפליקצית השואב:
⚙️ הגדרות -> עוזרת קולית -> עוצמת הקול -> תגררו לאת הבר לעוצמה הרצוי או להשתקה מלאה.
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
יש לוודא שבהגרות השטיפה האפשרות: "שטיפה אוטומטית" מופעלת.
⚙️ הגדרות -> הגדרות תחנת עגינה -> הגדרות שטיפה -> שטיפה אוטומטית: הפעל
📖 למדריך המלא לחצו כאן.
ניתן להוציא את החלק (הפלסטיק מגן/מסנן) בזהירות ולנקות.
אולי תראו אבנית והיא נוצרת מכיוון שהמים עם חומר ניקוי מיובשים. אין צורך בשום חומר לניקוי, האבנית תוסר בקלות וללא בעיה עם סמרטוט ומים.
נגבו את החלק עם סמרטוט רטוב ולאחר מכן שטוף אותו במים ותייבש. בסיום יש להחזיר את החלק בזהירות לעמדה ולוודא שהוא מותקן נכון.
